Universal Studio Singapore (Part 4)

Universal Studio Singapore (Part 1)
Universal Studio Singapore (Part 2)
Universal Studio Singapore (Part 3)

Entry episod ke 4 ni aku nak tunjukkan pemandangan kat dalam USS ni...

Nampak tak roller coaster tu... ade biru dengan merah... memang aku takkan naik kalau Akiff takde pun... wakaka... cukup lah dah 2 3 kali aku merasa yg kat Genting Highland tu... utk yg ni mmg sorry laa... tp klau Miss Permaisuri ajak naik gak mmg terpaksa naik la kot... giler kow... jatuh kajantanan depan bini kalau taknak naik bila bini dah ajak... wakaka...

Dalam castle ni ada apa ntah... aku lintas jer... tak masuk langsung...

Nmpak pokok gergasi tu... lawa giler wehhh...

Yg ni takde ape pun... cuma nak suruh korang tgk kat hujung skali tu... Nmpak tak Akiff dengan ummie kat hujung sana tu... Ummie tgh melayan Akiff... sambil tu aku dok berteduh dulu... panas terik masa ni...

Yg ni plak part The Mummy Return tu... ala2 piramid gitu... ade ape ntah dlm ni... masa ni panas terik... sebok cari tmpt berteduh sbb kesian kat Akiff...

Ni plak bumblee bee... tahu ke idoook?
Bile die melompat atas bangunan begini la jadinyer... ade yg tak tahu gak ke menatang ni ape... 
Dalam bangunan transformer ni ni ade mcm muvie 4D tu... katanya sangat extreme... kluar dr sini mmg kpala akan ting tong... aku tak masuk pun sbb nak kena beratur panjang...

Gambar ni konon2 ada kat Hollywood la ni... aku rasa sini tmpt melepak jer kat tangga ni... dlm tu xde ape pun... kat sini mmg redup laa...sbb bangunan skeliling... tp kalau time matahari terpacak atas kpala mmg terik jugak la kot...

Tgh lepak kat tangga tu ade plak makhluk ni datang... Akiff punyer la takut... makhluk ni plak suke sangat menyakat orang... lagi orang takut lagi die kacau... bukan budak2 jer... orang besar pun die kacau... tgh mkn kat restoran pun die dtg menyakat... mmg sempoi...

haa... menatang ni aku konfius skit... anak dinasour ni mcm hidup jer... kpala die dgn mata die tu bergerak2 tgk orang... aku syak tangan kiri orang ni yg kontrol smue tu... tangan yg nmpak tu dummy jer konon2 dok peluk menatang ni... aku agak jer... aku ade gak sentuh mendalah ni... kulit die tu getah jer...

Keter polis kat London pun ade sini tibe2... yer la.. sini kan Holywood street...

Yg ni penari apa ntah... menari smbil menyanyi... ke menyanyi smbil menari ekk.. ape2 laaa... tp mmg sedap suare diorang ni... menari bagai nak rak tp suare takde plak dgr somput2... ok jer...
psssttt... diorang pakai sluar dalam colur merah... wakaka...


Info yg aku nak share dengan korang... tiap kali korang nak beratur main ape2 bende kat sane tu... sile tgk waiting time yg dicatatkan kat depan skali... kat laluan beratur tu... kalau dah waiting time makan masa sejam lebih... baik skip jer game lain... tp masa aku pegi ari tu paling lame waiting time pun stgh jam jer... tp bile dah mellibatkan budak2... stgh jam beratur tu rasa mcm 2 jam okeh...

Kat sane byk gak tmpt berteduh dan melepaskan lelah..
Haa... restoran kat sana bukan semua halal okeh... pandai2 la pilih...

Ok la... next entry gambar2 si Akiff kat sane plak...

Labels: , ,