Majlis buka hadiah birthday!

Hah... ingt kawin jer ade bukak2 hadiah... birthday pun ade jugak okeh... kelasss Akiff... hahaha...

Malam lepas majlis birthday Akiff tu semue yg ade sebok suruh Akiff bukak hadiah... Akiff yg tak tahu menahu ni pun dipaksa la duduk kat depan kami semue... pastu bagi die hadiah suruh bukak... dengan rakus Akiff bukak semue hadiah tu...

Ni antara hadiah yg Akiff dapat... keter kontrol gedabak tu hadiah dari aku dengan Miss Permaisuri untuk Akiff... yg lain tu semue dr tetamu... TQ semue... tapi kebanyakan yg hadir bg hadiah cash kat Akiff... cash semue tu nnti abah akan masukkan dalam akaun tabung haji Akiff ok...

Layan gambar jer la ekkk... malas plak nak menaip...
Selesai sudah upacara bukak hadiah... now Akiff nak balik dah naik keter sendiri... babaiii...

Labels: ,