Kursus, Blogwalking


Nmpak tak kerusi2 tu... tu bukan kerusi biasa okeh... kerusi2 tu semue ade kuasa yg boleh membuatkan kita tertido bile duduk atas kerusi tu...


Nampak tak dokumen2 yg diberikan ni... ni adalah bahan bantuan untuk tido...

Bermula hari ni smpai lah hari jumaat... aku berkursus kat Kuching.. sebenarnya ni lebih kpd bengkel komprehensif... klau tgk kepada jadual yg dibekalkan kat aku ni... setiap hari kursus akan bermula seawal 8.30pagi dan berakhir jam 11.30 malam setiap hari kecuali hari khamis bengkel habis pkul 6.30 ptg... woh em geee... harap otak aku tak beku dan tepu seminggu ni...

Disebabkan masa yg terhad utk aku hapdet blog mggu ni... so aku hanya akan berblogwalking sahaja setiap kali ada kelapangan... waktu tgh kursus pun aku akan berblogwalking bagi mengelakkan aku tertido... harap korang buat entry best2 mggu ni k... nnti aku g melawat...

Mood: dah start rindu Akiff dgn Miss Permaisuri... huhuhu...