Keputusan GA Birthday Akiff

TAHNIAH!!!
TAHNIAH!!!
TAHNIAH!!!

Tahniah di ucapkan kepada yang bertuah!

Nombor yg dipilih oleh Akiff adalah seperti di bawah...

2 - Mia Duniaku
6 - All About Love
10 - Ejulz
12 - Aini Zakaria
16 - Anis Zainudin

huhuu... nombor dekat2 la pulak... padahal aku dah gaul2 gulungan kertas... boleh plak Akiff pilih nombor semue bawah 20... mungkin rezeki diorang la kan...

5 blogger bertuah yg aku dan Miss Permaisuri pilih pulak adalah

1 - Ayu Jean
24 - Ayong Atikah
30 - Yumida
40 - Anna Pesona Arjuna
44 - Big Girl Dont Cry

Terima kasih kerana buat entry dan ucapan yg ohsemmm...


Semua yg berjaya ni akan dapat sehelai t-shirt I Love Blogging... mohon korang yg disenaraikan kat atas ni utk tinggalkan nama, alamat dan no fon dalam ruangan komen kat bawah ni... jgn lupa letakkan size baju skali... ada S, M, L dan XL... kalau takda saiz nnti aku bg yg mana ada jer la ekk... bg tau jugak korang ada what's up ke tak... kalau ada nnti aku what's up jer... kalau takda nnti aku akan sms tracking number...

Oh yaa... dont worry pasal butir2 peribadi korang tu... aku takkan publish butiran peribadi korang... hanya aku jer boleh baca...

Aku bagi tempoh 2 minggu kat mereka yg berjaya utk bg butiran diri kat aku... kalau tak nnti aku akan pick nama lain...

Hmmm... sebagai penghargaan kepada semua yg menyertai GA ni... aku akan buat 1 bloglist kat side bar blog aku ni dan semua yg joint GA ni akan aku masukkan dlm bloglist tu... bloglist tu akan kekal selama mana yg aku nak... kalau aku rasa nak tukar nnti aku akan tukar.... lps ni senang la aku nak BW ke blog korunk...

Dan yang terakhir untuk semua yg menyertai GA ni adalah korang berpeluang utk membeli t-shirt ni dengan harga promosi yang sangat murah... itu nnti aku umumkan kemudian... yang tak joint GA pun boleh jugak nak bli t-shirt tu tapi harga tak sama dengan peserta GA ni... segalanya akan aku terangkan dlm entry khas nnti...

Labels: ,