Penduduk Lahad Datu mula berkurung!

Tadi aku terbaca blog Di Jari Pena Menari iaitu salah seorang member blogger yang ada kat Lahad Datu... katanya diorang kat sana dah start berkurung... nak keluar pun takut... keadaan seperti tak selamat dan luar kawalan katanya...

Lengang jer pekan Lahat Datu sekarang ni... kedai2 pun dah tutup...

Hospital Lahat Datu mula menerima parajurit negara yang tercedera dalam serangan tersebut... semoga segalanya terkawal di sana...

Yang tak tahu kat mana kedudukan Lahat Datu kat Sabah tu... meh aku tunjukkan...
Kedudukan Lahat Datu adalah kat hujung mulut tu... jauh dari Kota Kinabalu... Minggu depan aku akan ke Sabah... Kota Kinabalu dengan Beaufort... kedudukan sangat jauh dari Lahat Datu... harap mak abah aku kat kg tak perlu risau masa aku kat Sabah nnti... aku ke Sabah pun 2 hari jer... kjap jer...

Info terkini boleh baca dalam Berita Harian Online

Sumber gambar dari Blog Di Jari Pena Menari

Labels: