Aquaria KLCC Part 1

Ehhh... tibe2 ade part 1 plak kan... kehkehkeh... biase aku tengok entry orang g bercuti mesti buat entry ber part2... so, aku pun dengan semangat gedik yg ada nak buat part2 jugek... kahkahkah...

Okeh sambung... Semalam punyer citer aku bawak Miss Permaisuri dengan Akiff pegi Aquaria KLCC... sebabnyer aku nak tebus balik masa yg aku dah curi dari dorang sehari sebelum tu sebab hari sabtu tu aku dah seharian shoot wedding... so, Ahad haruslah entertain diorang plak... kesian asyik terperuk jer kat umah...

Kebetulan semalam Jalan Ampang tutup la plak sebab ade Demo F1... tapi nasib baik aku familiar dengan jalan celah2 KLCC tu sebab penah kejer sane dulu... so, berjaya jugak sampai Aquaria KLCC pkul 10.45 pagi...

harga tiket macam kat bawah ni...

Tapi untuk kakitangan kerajaan sile bawak pass kerja... ade special diskaun... nasib baik pass kerja aku memang sentiasa dalam wallet... so, dapat la harga utk gomen staff iaitu RM28 seorang... jimat RM10 sorang okeh... manyak tuuu... Akiff free sebab bawah umur 3 tahun... Miss Permaisuri pun RM28 sebab gune pass aku... untuk wife mayb boleh sharing gune pass tu tp kalau utk parents or sedare mare yg datang skali aku tak sure plak...

Masuk jer dalam tu Akiff dah start buat muke cuak... slalu tengok ikan kecik2 jer.. kali ni gedabak besar... punyyer la die takut... huhuhu...

Okeh... habis part 1... nnti citer part 2 plak... hahahha... tibe2 brenti citer kat sini.. tak best langsung... wakaka... sorry...

Ni ade sekeping gambar dulu aku tempek sini... gambar lain tunggu next entry...

Nampak tak Akiff peluk aku kuat giler... punyer la takut... suruh pandang atas taknak langsung... tengok bawah jer... muahahaha...

Labels: , , , ,