Amaran! Video ni boleh mengganggu emosi... SERIUS!

Saban hari aku cuba memastikan segalanya yg terbaik untuk Akiff... kasih sayang yg tak terkira... suhu badan naik sikit jer aku dah menggelupur... jatuh dan terluka sikit aku dah kecoh... Akiff tak lalu makan aku dah susah hati... mungkin ada yang kata aku terlalu manjakan Akiff.. ya memang... kadang2 aku pun rasa aku terlalu manjakan Akiff dan aku juga risau andaikata suatu hari nanti ia akan memakan diri... bila tengok video ni aku hanya berharap Akiff akan jadi seorang yg sangat tabah kalau ada apa2 yg berlaku....

Hari ni ada 1 video yang betul2 menyentuh hati aku... mata aku berair walaupun puas aku kontrol... aku cuba tengok video ni sambil2 aku buat kerja lain... skip sikit2 supaya mood sedih tak terus merasuk aku...

Video ni pasal 3 adik bradik kat sebuah perkampungan kat Uganda... jauh dari kemudahan asas... kanak2 tu kelaparan sampai nak angkat kepala pun takde tenaga... berjalan apatah lagi... terbaring dan berpusing2 jer atas tanah... hadoi laa... mane pegi mak bapak die aku tak tahu tapi yg pasti pengorbanan si kakak yg baru umur 8 tahun sangat sangat sangaaat besar... kite pun belum tentu setabah si kakak tu...

Amaran! Kalau korang jenis mudah tersentuh... jangan tengok video ni takut akan mengganggu emosi...

Aku juz nak share dengan korang pasal video ni... tapi mohon abaikan a few second starting n last video yg ada tanda salib dan gambar tuhan diorang tu... abaikan yg tu... sbb aku bkn nak tunjuk yg tu... aku nak tunjuk apa yg video ni nak sampaikan... korang tgk la sendiri...