Tugasan kempiskan perut.

Akak pentadbiran call katanya ada pos laju sampai...
Hmmm.... ni mesti bini gua punyer la ni... die tak kluar shoping kat luar die shoping jer dari rumah... beli online...

Kali ni die beli mendalah kat atas ni... krim Felinna... nama bkn main sedap lagi... katanya krim untuk kempiskan perut gua... hohoho... sebanarnya  untuk die jugekkk... motif tersembunyi disitu...

Huhuhu... Muncit sangat ke gua ni... rasanya takde la sangat... masih boleh nak sembunyi disebalik baju lagi... tp kalau bukak baju memang spoil la kannn... kahkahkah...

Untuk rekod... semalam 14 Februari 2013 dah start pakai mendalah ni dan ukuran perut adalah 37 inci... gua menyahut cabaran yang diberikan oleh Miss Permaisuri untuk mengurangkan ukur lilit di perut ni... so, target gua untuk mencapai angka 32 inci... kehkehkeh... target agak hover di situ...

Bagi mencapai target ini... gua akan lancarkan ops diet perut bermula hari ni bagi membantu keberkesanan krim ni... tunggu resultnyer nanti... hehehe...

Okey la... nak google kaedah2 tambahan yang boleh digunapakai untuk mengempiskan perut...

gambar gua terkini dengan Akiff... skali tgk tak nampak pun tang mana muncitnya kannn tp kalau tgk betul2 mcm ade bonggol sedikit di situ... hehehe...

Labels: