Tiramitsu Banjir untuk tempahan!!!

Wahhh... tibe2 ade banjir lak kat situ... wakaka...
Sekarang ni gua dengan Miss Permaisuri ada buat bisnez kecik-kecikan... kami buat kek tiramitsu tersedap di dunia... sebab apa gua cakap paling sedap di dunia? Sebab gua belum pernah rasa tiramitsu sesedap ni lagi selain dari yang kami buat.... hahaha... hover konfiden kjap...

Yang berminat boleh buat tempahan... tp sebab tiramitsu ni tak boleh pos... maka yang berminat kena datang ambik kat kawasan Cheras atau kawasan2 disekitarnya... masuk jer cheras juz roger dan jumpe kat mane2 asalkan bkn kawasan terpencil yang mengancam keselamatan gua... kehkehkeh... 

dan minimum order utk penghantaran adalah 2 bekas... kalau 1 bekas tak berbaloi nak hantar dek non oii...

Harga sebekas adalah RM13.00... berminat boleh inbox terus kat fb gua or komen kat sini okeh...

Gambar di atas adalah order dari customer utk gift chinese new year kat staff... so, mmg gua ikat reben khas utk dia... yg nak order mkn sendiri tu jgn gedik nak reben2 bagai lak... ingt senang ke nak ikat reben tu... Akiff sangat2 nak membantu... huh...

Buat masa sekarang tempahan mmg jenuh gak nak melayan hasil dr iklan mulut ke mulut dari kenalan yg dah try... moto kami 

"Sedap Bagitau Kawan, Tak Sedap Itu Mustahil"

kahkahkah...

Labels: , ,