T-shirt I Love Blogging | ::Blog Abah Careno::

Thursday, February 28, 2013

T-shirt I Love Blogging

Apabila Jari Berbicara
Internet Jadi Perantara
 kehkehkeh... jem kpala otak aku memikirkan ayat apa nak tulis kat blakang baju... last2 ayat ni yg terkeluar dr celah2 otak... simple dan menjelaskan tentang blogger...



Haa... ni lah die design t-shirt yg aku design pagi tadi... nak tunggu designer tu bagi design mcm lambat plak... bizi agaknyer... so, aku design la main2... akhirnya dapat la design mcm kat atas ni...

Ni 1st time aku design baju... aku takde kemahiran dalam hal2 mcm ni tapi aku try jugak la... harap korunk suka dengan design aku buat ni...

Cuma aku nak mintak pandangan korunk... antara warna kuning, oren dan merah kat atas ni... yang mana paling korunk suke... aku nak tengok pendapat korunk... aku akan pilih 1 colur shj berdasarkan pendapat korunk tu ....

T-shirt ni FREE jer... tunggu next week aku lancarkan GA untuk dapatkan t-shirt ni...

26 comments:

  1. Font tu kot yg tak brap menarik . yg len mmg manrikk bebb !

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamak... dah 2 org kate font tak menarik... member opis pun kate font tak menarik tp i syok sendiri kate lawa... kehkehkeh... tggu respond yg lain plak mcm mane... TQ bg komen yer...

      Delete
    2. standed la tu syok sendiri. wkakakakaka

      Delete
    3. kannn... mcm kata diri sendiri lak... wakaka... mata lain2... sbb tu tujuan tanya pendapat org utk tujuan penambahbaikan...

      Delete
  2. menarik menarik... ni ke hadiah nk bagi tu.. hehehehe

    ReplyDelete
  3. Mantap bro! saya baru terfikir2 nak design utk blogger..haha.. takpe bro jalan dulu saya support! :)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. hmmm... thanks bg pendapat... harus dipertimbangkan semula ni... hehehe...

      Delete
  5. wah menarik ni, GA sempoi tak, kalu berat sgt, payah nak join ni hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah GA akan buat simple jer...

      Delete
  6. Suka kaler merah. Nampak terang dan garang. Front design tu boleh diperbaiki lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmm... font dpn nak kena ubah ni...

      Delete
  7. mmg kene tukar front dia..xchantek..hiih..caler oren laa kan blogger

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks sbb ikhalas mengomen... wakaka... ok2... akan tukar font tu... :p

      Delete
  8. sy rasa font i love blogging tu takyah sengget ok kot.. ngeee :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm... dah buat yg tak senget tp skema sgt plak... huhuhu...

      Delete
  9. font kurang menarik..baju dah ohsem!
    klo kaler font tu tukar kaler putih..lg sy ske..x ker pink ker..biru ker..eceh..byk pulak songeh kannn..hikhik
    boleh tambah corak sikit kat baju tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe... design dah ubah skit... tq bg pandangan...

      Delete
  10. Cantik tshirt ni, suka warna merah...:-)

    ReplyDelete
  11. cantiknya..harap2 adalah rezeki kan2x..

    ReplyDelete
  12. harap2 bertuah dapat baju ni.. hehe

    ReplyDelete
  13. cntiknya, , , hope yana bertuah memiliki sepasang bju blogger nieyh

    ReplyDelete