Pinjam kawan punyer kjap..

Selepas 10 hari cuti... hari ni start masuk office tapi komputer plak buat hal... langsung tak boleh on... ntah sape punyer kejer kcau komputer gua... ampehhh... terus hilang semangat nak bekerja... (konon)... hahaha...

Tekanan perasaan kjap... dah la banyak bahan nak up kat entry.. ciss... Now pinjam komputer member kjap...

Tadi baru settle reply komen smue orang... dan dah BW sikit2 mana yg sempat...

Masa kat kg ari tu sempat la jugak online kjap masa kat umah mak abah gua kat kedah sebab wifi kat umah laju... bila balik umah mertua kat penang trus terbantut sebab wifi kat umah mertua problem dan line Digi dalam rumah sangat teruk... nak online kena kluar rumah... ciss.... gua dah cakap kat adik ipar gua suruh terminate jer streamix tu... slalu sgt problem... bayar dekat 200 hengget tp servis mcm gampang... ntah bile ntah die nak tukar servis lain plak... nak pakai Unifi kat sana blum ada servis lagi... huhuhu...

Hari ni takde ape sangat nak update cuma lps ni tunggu gua up entry pasal burger... ada 3 jenis burger yg gua terjah sepanjang kat kg... antaranya burger kat bawah ni...

Akiff nangis sebab takut tgk burger gergasi ni... hahaha... kemudian la citer ekk... hehehe...

Labels: ,