Mati beranak songsang

Huhuhu.. kesedihan melanda bila mimi iaitu kucing kakak aku mati akibat melahirkan anak songsang...

Kisahnya apabila mimi  mengalami komplikasi ketika nak beranak... anak pertama berjaya dilahirkan secara normal tp itu pun dalam keter kakak aku... masa tu baru balik bawak mimi g klinik... g chekup kot... ehh.... kucing peknen ade chekup jugak ek? Hehehe... aku agak jer...

Smpai rumah dia smbung beranak kat rumah plak... tapi ank kedua songsang la plak... kluar kaki jer... so, bawak ke klinik pulak... doktor tarik ank tu bagi keluar tapi dah mati dah ank tu... kakak aku kata, masa dokter tarik ank tu mimi punyer tahan sakit smpai menggigil tapi langsung tak cakar tangan kakak aku... dah kluarkan si anak yg kedua tu pastu balik rumah plak... ingtkan nak smbung beranak lagi yg seterusnya... rupenyer ank yg ke 3 tu dah mati dalam perut... so, bawak lagi ke klinik utk buat operation... dah buat operation, balik semalam mimi tak bermaya jer... diam jer dalam tempat lepak die tu...

Pagi tadi kakak aku whats up aku bagi tau mimi dah mati... alahai... sedihnya... Now kakak aku kena jaga ank mimi yg hidup tu... kena bli botol susu dgn susu untuk susukan... kesian kat ank mimi yg baru sehari tu... lahir2 takde mak... tapi takper la kot sbb die boleh tumpang manje dgn kucing lain...

Ni adalah gambar terakhir mimi semalam masa lepas operation... kesian.. tak bermaya sungguh...
RIP Mimi... jgn kow risau psal ank kow... kakak aku ada, dia akan jaga anak kow mcm dia jaga kow jugak...

Dengar kata, kakak2 aku dgn mak aku pun nangis psal mimi mati... huhuhu...

Labels: