Main air pancut free!!!

Semalam gua ada post gambar Akiff main air yang terpancut dari lantai tu kan... hari ni gua nak share kat mane lokasi tu...

Name tempat ni adalah Splash Park... kat tingkat 5 The Mines, Sri Kembangan... kat roof top... dibuka dari jam 10 pagi sampai 10 malam... setiap hari kot... tak sure bile hari yg tutup... masuk sini adalah FREE!!!

Ni adalah pantang larang kat sini... makanan memang langsung tak dibenarkan disini... even masa 1st time gua datang survey tmpt ni... ada la bawa aiskrim mekdi kat tangan... skali bunyi wisel guard bangla yg jaga situ tegur... disuruhnya gua makan kat luar kemudian baru masuk.... cisss....

Tempat ni takde la besar sangat... ini jer kawasannya... nampak kat tepi tu... ade pool utk kanak2 lagi...

Tengok tu... ada brapa orang budak jer... orang dewasa dilarang joint sama skali okeh... tgk dari tepi jer... anything happen kena pasrah terjun cepat2... takda orang jaga... gua tak bagi Akiff masuk dalam ni lagi... tak konfiden lagi dgn Akiff.. besar skit nnti boleh laa...

Kat hujung tu ade nampak gelongsor dan sgala bagai mainan... yang tak nak mandi boleh main situ...

Jom layan gambar2 Akiff masa kat situ... semua gambar direct from hp... malas nak edit bagai sebab komputer rosak lagi...


Seronok tengok Akiff main kat sini... terfikir plak nak buat photoshoot Akiff kat sini... gambar ni semue gune hp jer... main2 jer... nanti nak buat yg btul2 punyer... kehkehkeh...

Gua kat sini memang tak lame... gua bagi limit kat Akiff 30-45 minit jer... tak boleh lebih... itu pun dah pucat bibir dah... takut nanti demam plak main air lame2... time gua pergi ari tu cuaca mendung jer... memang nyaman...

Kalau takda apa2 minggu ni gua nak bawak Akiff ke sini lagi... tak jauh pun dari rumah.. tak sampai 30 minit pun... kalau ada yang nak joint jom la kite saing ke sana... jumpe kat sana... boleh Akiff ada kawan... gua suke pergi pkul 6 ke atas... time tu dah tak panas dah... dan orang pun tak ramai...

Labels: , ,