Lava Grill Burger (Burger Bakar Banjir)

Kelmarin berjaya jugak gua merasa Lava Grill Burger ni... hari tu ada nampak banner kat area umah gua kat Bandar Tun Hussien Onn (BTHO) tapi tutup plak... katanya dalam proses cari port baru... tak sabar nak tunggu cawangan BTHO bukak... so kemarin gigih jugak gua dengan Miss Permaisuri ke Serdang cari burger ni...

Dengan bantuan GPS akhirnya jumpa jugak... sebenarnya tak susah pun nak cari tp GPS buatkan mcm susah jer nak cari... ntah kemana2 dia bawak gua pusing... tp at last jumpe jugak la walaupun jauh skit...


Stall burger ni menumpang kat Restoran Bismillah... so, nak cari senang jer.. cari jer restoran ni...

Masa gua sampai ada 4 orang yang tgh gigip siapkan order.. nasib baik order takyah nak beratur2 bagai... part menunggu tu paling tak suka tu... 


bro yang tgh bakar daging ni agak peramah gak... bagus2... hubungan dgn customer kena jaga lebih2 lagi kalau org tu blogger... dpt iklan free... kann.... kehkehkeh...
Gambar atas ni gua snap sebelum nak bayar... baru nak snap brother bakar tu suruh kawan die yg tgh bungkus ni kebelakang skit sbb nak bg ruang kat gua utk ambk gambar... wakaka... gua sebenarnya nak ambk gambar die tgh buat kejer.... hmmm.... ape2 jer la... tq tq

Menu untuk burger ni ada banyak pilihan... gua order Lava Single jer... type Super Cheezy Burger dengan Lava Special Beef Bacon Slice... satu RM10.. boleh refer harga kat bawah ni...
Kalau nak yang bertingkat2 pun boleh... diorang ni boleh buat sampai 10 tingkat pun kalau nak...

Semalam plan asal nak makan kat Restoran Bismillah ni... siap dah bawak bekal nasi Akiff... tapi sementara nak sampai Akiff dah lena dalam keta... so, bungkus jer la... balik makan kat rumah...

Lava Special Beef Bacon Slice (RM10.00)

Super Cheezy Burger (RM10.00)

Apa yang boleh gua cakap adalah burger ni sangat sedap... daging tebal... ada rasa black pepper... sos pun terbaek... gua makan 1 terus terbongkang depan TV... kenyang giler kowt... Miss Permaisuri lagi laa... mulut dok sebut sedap tapi tak habis jugak sebab mmg mengenyangkan... gua jugak yg habiskan... dah tu mcm mana suami2 ni tak buncit... kejer menghabiskan makanan bini jer...

Ummie dengan abah makan burger.. habis tu Akiff lak makan ape?
Taraaaa... nasi dalam tupperwear yang konon nak makan kat restoran bismillah tu tapi last2 makan kat rumah jer... ekekeke....

Niat hati nak try burger yg bertingkat2 lak lps ni...

Nak tahu perkembangan terkini Lava Grill Burger ni boleh like page facebook diorang... klik sini
Kadang2 diorang ade buat promosi bid burger yang bertingkat2 kat page facebook tu... harga bidaan serendah RM1... so, rajin2 la like page diorang ni k...

Labels: ,