Kompilasi Burger Semalaysia

Sebenarnya nak buat entry berasingan untuk semue burger ni tapi tak rajin la plak... so, entry kali ni gua sumbat semue skali.... kehkehkeh...

1. Hot Stonne Grill Burger - Depan CIMB Sunshine, Penang.

Anak tekak gua kata rasa burger ni biasa jer...  tak special mana pun tapi ok la kalau nak rasa lain skit dari burger biasa tu...

2. Don Burger Bakar -  Depan Sekolah Menengah Sultanah Bahiyah, Alor Setar (Sebelah stesen minyak)

Anak tekak gua kata burger ni sedap... burger di bakar guna arang... memang kelainan di situ... servis tip top... gua order 10 bijik tak smpai 15 minit dah siap... pekerja ramai sbb tu servis tip top...


3. Zul's Burger - Kompleks MPPP Lebuh Nipah, Sungai Nibong, Penang

Burger yang super besar ni bagi gua hanya special sebab size yang besar... dari segi rasa memang takda special malah kalau bagi pilihan gua pilih burger biasa tepi jalan lagi dari burger ni... servis sangat slow... nak bli kena ambik nombor... gua dapat no 32 masa order dan diorang baru start bagi burger no 1 time tu... gua dapat burger selepas 2 jam 30 minit... berjanggut tunggu baru dapat... seketul burger besar ni harganya RM30... tak berbaloi harga dengan rasa...

4. Lava Grill Burger - Restoran Bismillah, Serdang

Burger ni gua dah up entry minggu lepas... baca komen gua pasal burger ni kat sini..

Lepas ni akan ada lagi burger lain yang akan gua bongkarkan di sini... tunggu yer... gua dah jadi peminat burger plak skarang ni... tibe2 plak... muahahaha...

Labels: ,