Demam nak kurus

Sekarang ni dah bersepah gua tengok iklan Alpha Lipid SDII ni... kat fesbuk pun banyak iklan pasal ni.... testimoni2 yg dah berjaya kurus pun banyak gak... member kamcing gua pun dah jadi agent skarang ni.. mule2 nak kurus jer lepas dah kurus mule la orang tanyer... bile orang dah start tanyer mule la ambik peluang jadi agent... dasyat gak penangan benda alah ni... kakak gua pun beli kat member gua ni... hohoho...

Gua? Belum masanya lagi... memang diakui badan gua makin hari makin berisi tapi selagi belum capai level obesiti gua tak nak bli... hahaha... ego giler...

Hari ni gua nak promote Alpha Lipid SDII yang kawan gua jual ni... sebelum nak promote gua google la dulu kjap psal bendalah ni... bersepah info yang boleh dapat... testimoni2 yg dasyat pun banyak gak...


Harga jualan oleh kawan gua ni adalah RM170 termasuk pos... kalau harga pasaran biasanya RM180 tak termasuk pos... murah kann...

So, yang berminat boleh email kepada lan.careno83[@]gmail.com

Labels: