Mohon seringgit (RM1.00) seorang... pleaseee...


Sila baca dengan teliti banner kat atas ni... dalam tu ade no akaun Maybank Noor Hidayah Baharum (1123 9905 4985)... die ni salah sorang sukarelawan yang akan terlibat secara langsung dalam program amal bersama Rumah Amal Kasih Bestari... 

Program ni anjuran beberapa geng blogger yang sangat baik hati dan gua sebagai blogger turut mendaftar sebagai sukarelawan untuk event tu nanti... buat masa sekarang team blogger ni sedang sebok mengumpul sumbangan untuk diberikan kepada penghuni Rumah Amal Kasih Bestari ni... dan entry ni adalah khas untuk merayu kepada korunk semue untuk turut sama2 menyumbang kepada anak2 yatim ni...

Gua tak mintak banyak... gua mintak sorang singgit jer... dengan beberapa klik korang dah boleh buat sumbangan yang sangat bermakna ni... nilai tak penting tapi apa yang penting adalah keikhlasan korunk semua... dengan keikhlasan tu nanti nilai yang tak seberapa ni akan jadi sangat bermakna dan bermanfaat untuk diorang...

Gua tak nak story panjang lebar pasal event ni tapi korunk boleh baca sendiri maklumat lanjut daripada blog Eida.. klik sini

Korunk tak perlu was-was untuk memberikan sumbangan kat akaun yang dinyatakan tu... gua kenal minah ni yang gua panggil eida gedik... rumah die sebelah blok rumah gua jer... opis die pun sebelah opis gua jer... rumah mak ayah die pun gua tau... kalau die songlap duit singgit korunk tu nanti kite same2 cari die ok... hahaha... tapi percaya lah... dengan seringgit korunk takkan jatuh miskin pun... dengan seringgit tu jugak mungkin dapat membantu korang dalam timbangan di padang mahsyar nanti...

Mulakan langkah anda dengan buka website maybank sekarang... masa yang diperlukan untuk transfer sumbangan seringgit tu adalah sama jer dengan masa yang korunk luangkan untuk baca entry ni...

Bunyi entry ni macam terdesak sgt gua mintak sedekah kan... ahhh... ade aku kesah... biar laa... gua bukan mintak untuk gua tapi gua mintak untuk anak2 yatim yang memerlukan bantuan kite... so, ape lagi... stop la membaca entry ni... lagi lame korang bace lagi banyak gua merepek... so, cepat bukak maybank2u sekarang...!!!!!!

------------------------------------------------------------------
Nota tambahan : Disebabkan ada yang takda Maybank2u... so, ada caranya kalau betul2 nak menderma... kat sekeliling korunk takkan takda langsung member atau kenalan yg ada maybank2u... mintak tolong diorang transferkan laa... korunk byr la singgit tu kat die... silap2 hari bulan org tu pun derma singgit... korunk siap dpt pahala double lg sebab korunk, die pun turut menderma... so, nak derma ada byk cara cuma nak dgn tak nak jer...

Labels: ,