Makan paratha KAWAN

Pagi tadi belum pun bangun dari katil gua dah pesan kat Miss Permaisuri nak makan roti canai segera tu... mem pun trus bangun dan sediakan complete set dgn air panas coklat anelene... sedappp...

Pastu gua upload gambar ni dalam fesbuk dan kawan gua kat jepun komen... die kate Ini paratha laa.. bkn roti canai... huhuhu... mmg kat plastik tu tulis paratha tp gua nmpak mcm roti canai jer... same jer... hehehe...

Kat sini harganya kurang RM5 sebungkus tp kat jepun katanya RM12... brand yg sama iaitu KAWAN... mmg sodap... try laa...

Salam maulidur rasul semua...

Labels: