Klinik Gigi Sunyi

Kalau balik kg mmg gua suke g klinik pergigian kat kg gua... orang sangat tak ramai... takyah nak buat apoiment bagai... 

Pkul 10 tadi gua ke klinik gigi tu... nak cuci gigi dan chekup rutin skali... sampai jer klinik mmg seperti biasa... sunyi sepi... bagi ic then kena tggu jap... mayb diorang nak g panggil doktor gigi yg tgh lepak kat kdai mkn kot... hehehhe... gua agak jer...

Tapi tak kisah laa... tggu jap lps tu masuk jumpe doktor... tenangnyerr... Klau kat kl kena buat apoiment sbln sblm.. lps tu kena tggu berjam2 sblm dpt jumpa doktor... jenuh nak tggu...

Kalau ikutkan apoiment gigi gua dgn klinik gigi kat kl mmg ari ni pun... tp sbb gua balik kg so buat kat kg jer laa..