Kesian camera compact?

Ricoh R8... ni adalah camera yang berjaya mencetus minat gua dalam photography... walaupun pakai camera ni dulu, bersungguh2 gua dengan Miss Permaisuri keluar ke sana sini semata2 nak bergambar... hahaha... gigih giler....

Hari ni gua nak share antara hasil tangkapan gua dengan camera ni...


Dan paling tak boleh blah adalah gambar di bawah ni... kahkahkahkahkah...
Gambar ni di ambil di Bukit Ampang... camera juz letak atas bonet kereta dan buat timing... lps tu weollz berlari possing... kahkahkah... macam gampang... awal2 kahwin mmg smue org gigih mcam ni eh?

Semua gambar ni di ambil sebelum kehadiran Akiff dalam hidup kami... lepas tu, gambar sendiri dah kurang... asyik gambar Akiff jer... ekekeke...

Now, Ricoh R8 masih dalam simpanan tapi terperap dalam almari jer... masih elok dan boleh digunakan...

Pengganti Ricoh sekarang!!!

Tapi masalah lain la pulak yang timbul bile dah gune DSLR ni... huhuhhuhu... nnti gua cerita kat entry lain k....

Labels: ,