Gaji orang gomen naik 300 hengget?

Wahhh... pagi ni terbaca news pasal CUEPACS yang mintak kerajaan segerakan permohonan kenaikan alaun tetap perumahan... sekarang ni hanya RM180 jer tapi diorang mintak naik kepada RM480. Wow... kenaikan 300 hengget tuuu... bagus la cuepacks ni... lebiu ketat2 lahhh... hehehe...

Katanya permohonan kenaikan ni dah dibuat sejak 5 tahun dulu tapi tak pernah dipertimbangkan... harap kerajaan memandang serius akan perkara ini lebih2 lagi bila nak mengundi ni.. ekekeke... dan mohon kerajaan tolong usharkan rumah sewa harga RM180 kat KL ni... ade ke??? Rumah flat yang main tolak tolak kereta pun harga 400 ke atas hokey...

Selain tu cuepack jugak mohon supaya faedah pinjaman perumahan diturunkan dari 4% kepada 1%... wow... yang ni lagi ohsemmm...

Korang nakbaca  info sebenar boleh baca di sini


Labels: ,