Segmen : Tolong kutuk kow2 blog Teenagers Story

:: Teenagers Story ::

1st of all gua nak puji header blog ni... ni adalah antara header yang paling menarik gua jumpa... tuan rumah adalah milik Priya Darshini yang baru berusia 15 tahun... header blog pun sangat teenagers dan sesuai dgn si adik manis ni...

alahaiii... kecik2 dah tahu blogging2 nih... gua dulu time umur macam ni tak tahu ape lagi... yang tahu main video game jer... huhuhu... untung budak2 skrg ni kan...

ok ok... back to the topic... 

Tema blog ni adalah purple dan putih... blog ni dijaga dan disusun dengan kemas dan rapi... font entry pun sangat sesuai cuma bab entry nak kena tegur skit ni... banyak sangat entry joint segmen... bukan tak ok tapi kalau terlalu banyak nanti orang bosan nak masuk blog kite sebab takda citer lain hanya segmen jer... kalau segmen yang dah tamat tu baik buangkan terus dari blog sebab nanti bile orang nak tengok entry lelame hanya ada entry segmen jer... bosan okeh...

Itu jer yang gua nak komen... makin tekanan lak buat segmen ni sebab yang joint segmen ni semue blog dah ohsem... puas nak fkir cari point... adehh... tapi at least gua dapat kenal dengan blog2 yg menarik kan...

So, jom melawat rumah si adik ni...



Perfume untuk teenager pun ade sini...

Labels: ,