Segmen: Tolong kutuk kow2 blog Hanya Dia Untukku

:: Hanya Dia Untukku ::

Pertama kali bukak blog ni terasa loading agak slow... agak berat blog ni... gua try 2 3 kali bukak tutup nak tgk slow jugak ker... yup.. slow skit la dari blog lain yang sebelum ni gua review... so, tuan tanah mintak ambik perhatian perkara ni yer... jangan sampai orang malas nak melawat blog ni sebab lambat loading... gua rasa mungkin sebab ada video tu kowt...

Okeh... Tajuk blog jer dah macam tajuk lagu... dari tajuk blog boleh gambarkan blog ni memaparkan kisah cinta pasangan ni... kisah kebahagian diorang la kiranya... siap ade  tarikh2 penting perjalanan cinta diorang kat side bar... watak utama dalam blog ni dah tersemat kat poster a.k.a header blog...

Hmmm... Perlu ke gua kutuk header ni... adeeehhh... sebab header hanya memaparkan picture tuan tanah... rasa mcm bersalah sangat nak kutuk... apa pun gua nak bagi tau header tak cantek okeh... huhuhuhu...

Background dengan pemilihan colur dah cun dah... corak background pun santek dah... cuma gua rasa semak sangat bila bukak blog ni... banyak sangat benda nak diabadikan kat bahagian atas, bawah dan tepi blog... contoh macam Daisypath kat bawah ni...
Sampai 4 kow... tak banyak sangat ke?

Dalam dok sebok study pasal blog ni, baru gua perasan yang cinta hati si tuan tanah sedang bertugas kat Lubnan... ooo... tak heran la die macam rindu giler dan semua nak diabadikan kat blog ni... so, gua tak nak la kutuk kow2 sangat... nanti sentap pulak... ekekke... secara keseluruhannya mohon tuan tanah tgk balik gadget2 dalam blog die yang mane rase tak perlu nak letak tu baik buang jer... dan manage susun atur dalam blog ni bagi lebih tersusun dan lebih menarik bila tengok...

Geng, jom geledah rumah sahabat kite ni jom...


Haruman pengubat rindu pun ade kowt... sila tengok yer...

Labels: ,