Instagram oh instagram!!!

Gua dah ade akaun instagram... sehingga kini gua masih belum faham hala tuju dan tujuan berinstagram... yang gua tau hanya ambik gambar, edit dan post... huhuhu...

Ada yang gua tengok instagram jadi tempat untuk mengembangkan minat dalam seni... ambik gambar secara kreatif dan edit dan post... ada yang post gambar2 bercuti yang boleh dijadikan koleksi peribadi untuk dikenang suatu hari ni... ada yang meluahkan perasaan melalui gambar... mcam2... tapi gua? hantam kromo... caca merba...

Tapi gua tak suka pasal instagram ni sebab gambar dia petak segi empat sama... kalau nak ambik gambar landskap jadi tak meluas...

Ni antara gambar instagram gua...


Yang ada instagram boleh la follow gua...
http://instagram.com/lan_careno

(Auto publish)


Dapatkan tips2 pemilihan jenis perfume di sini...


Labels: