Gua akan slow berblogging

Untuk makluman.... start esok kemungkinan gua akan slow dalam dunia blogging ni... tapi bukan selamanya.. InsyaAllah... hanya untuk sminggu jer kowt... apapun gua akan sedaya upaya buat entry auto publish termasuk segmen kutuk mengutuk gua yang belum habis lagi tu...

Hari ni gua akan ke Batu Pahat, Johor sebab ada meeting kat Kluang esok pagi... rabu gua masuk office sehari kemudian khamis gua start cuti sehingga Isnin... time tu mungkin blog ni akan sedikit sunyi...

Tapi sebenarnya gua boleh jer hapdet entry melalui Samsung Note tapi gua belum terer lagi... huhuhu... masih dalam proses belajar... harap2 dapat la belajar dengan cepat sebab lepas ni boleh terus update entry fresh dari ladang... ewaahhh... hehehe...

Kepada sahabat2 blogger, gua tak sempat lagi nak melawat rumah korunk... tunggu gua curi2 mase terjah korunk nanti k... yang dah joint segmen kutuk mengutuk tu... tunggu entry kutukan gua nanti...

Sehingga kini gua masih menerima permohonan sahabat2 yang nak joint segmen kutuk mengutuk ni... alololo... sorry guys... penyertaan untuk segmen ni dah ditutup... insyaAllah lepas habis segmen pertama ni gua akan lancarkan segmen yang sama untuk musim kedua pulak untuk uollz yang belum kena kutuk lagi tu... hehehe... harap bersabar yer...


(Auto publish : otw ke Batu Pahat)

Haruman untuk kesegaran