Giler punyer SALE!!!

::ENTRY MELEKAT::

Seperti yang gua janjikan pada entry ini...

Hari ni gua start untuk jualan bawah harga modal...

Secara jujur gua cakap... ini adalah bisnez online Miss Permaisuri suatu ketika dulu... ada baki 6 helai kebaya nyonya yang masih belum terjual... so, dari simpan mcm tu jer, baik gua lelong... harga modal adalah RM90 dan harga jualan kami dulu adalah RM150... tapi hari ni kami jual dengan harga

RM50.00 sahaja!!! 

giler tak?

Tinggal 6 helai sahaja seperti di bawah... saiz adalah seperti yang dinyatakan dalam gambar...

(Sold to AyuJean)
Kebaya ni jenis yang sangat singkat... size yang tertera di baju adalah size S tapi gua rasa kebaya ni saiz XS... kecik skit dari S...

(Booked by Eida)
(Sold to Sally)

Opss.. Ada sehelai lagi kebaya colur biru turqoise tapi gambar takde... puas gua cari tapi tak jumpa... hmmm... balik nanti gua snap dan akan update dalam entry ni esok... okeh...

Kepada yang berminat boleh la emailkan kepada lan.careno83@gmail.com... atau komen jer kat entry ni... bayaran adalah secara bank transfer...

PERHATIAN!!! 
Jaminan wang dikembalikan 100% sekiranya kebaya yang anda beli tak muat...

Mana la tau kan... kadang2 tu kat pinggang dah muat dah tapi kat atas dari pinggang tu pulak tak muat... ekekeke... so, kalau tak muat boleh poskan kembali kat gua dan gua akan bankin balik wang anda selepas baju diperolehi... tapi dalam tempoh 10 hari dari tarikh gua pos laju... klau dah sebulan dapat baju lepas tu nak pulangkan balik memang gua tak terima laa... oh yaa... harga ni tak termasuk kos pos laju okeh...

Mohon bantuan kepada blogger dan facebooker's yang budiman untuk share entry ni... harap2 ada yang berminat...



Mencari hadiah untuk pasangan anda? Perfume adalah pilihannya...



Labels: , ,