Buat anak macam binatang!

Hmmm... kasar jer kan tajuk entry gua kali ni... kisah die mcm ni... sabtu yang lepas gua dengan miss permaisuri ke sogo bawak Akiff... nak cari keperluan Akiff termasuk menda alah kat bawah ni...
Ni adalah backpack safety harnest... tujuan die untuk dipakaikan kat baby yang super duper hyper activ... bukan untuk suka2 yer... pandangan gua tentang pemakaian benda ni pernah gua tulis kat entry terdahulu... klik sini untuk baca pandangan gua suatu ketika dulu... masa tu Akiff baru umur setahun dan belum boleh jalan...

Antara yang gua tuliskan dulu...

Skarang, apa yang gua risaukan dah pun jadi kenyataan... Akiff skarang ni kalau ke mana2 tak nak di dukong, tak nak di pegang... die nak jalan sendirian berhad... cuma kena folo die jer... hohoho... jenuh macam tu... lepas tu die lak jalan sesuka hati jer... ikut kaki jer mana nak melangkah... bile kite pegang atau dukong die akan meraung dan meronta2... huhuhu... kadang2 dah jadi malas nak kluar ke mana2 sebab Akiff macam tu...

So, tujuan gua ke sogo baru2 ni untuk beli benda ni... sampai sogo gua test dulu... bagi Akiff pakai dan die pun suke pakai bende ni... tapi masalah gua pulak sebab tak sanggup nak pegang tali tu... huhuuhu... tak sampai hati lor... Miss Permaisuri lagi la tak sanggup... die dari awal lagi dah cakap die tak tergamak nak pegang tali dan bawak anak jalan macam tu... hmmm.... fkir punya fkir akhirnya gua tak jadi beli sebab ketidaksanggupan gua untuk memegang tali tu... huhuhu...

Cuma gua kena sentiasa cergas dalam memastikan keselamatan Akiff kat tempat awam... tak boleh leka walaupun sesaat...

(Auto publish : Sedang bercuti dan meraikan family yang datang dari kg)



Perfume yang dijual kat Sogo pun ade jual kat sini gak... so, pilih jer...

Labels: ,