Botol minyak untuk minum

Kat area rumah gua memang bersepah negro sana sini... isnin lepas gua ke workshop depan rumah... masa tu nampak la negro lalu lalang depan gua... dan tiba2 lalu 2 orang negro sambil pegang hampir 10 botol kosong dan kebanyakan botol tu adalah botol minyak... tujuaannya adalah untuk ambik air kat vending mesin depan rumah gua tu... walaupun vending mesin tu tak bersih sangat dan tak terjaga sangat tapi gua tengok diorang masih sanggup minum air dari vending mesin tu dari air paip kite... so, fikirkan sendiri tahap kebersihan air kite mcm mana...

Ade lagi ker rumah yang langsung takde penapis air kat KL ni... hati2 lah ek... kesian kat buah pinggang kite kena kerja keras nak tapis air tu semue...

Kalau berminat nak penapis air jenama Dr.Sukida boleh roger gua okeh... kite main balas2 email... harga baek punyer...

Labels: ,