Akiff masuk akhbar Kosmo !!!

Sepatutnya tajuk entry berkenaan dengan MAHA 2012... tapi sajer nak bikin propa... kahkahkah... tapi tajuk ni tak menipu okeh...

Sabtu 1 Disember 2012 gua bawak Miss Permaisuri dengan Akiff ke MAHA 2012... awalnya memang niat dan teringin nak kesana tapi sebab dengar kata nak kena jalan kaki jauh dari parking... lepas tu orang yg sangat ramai maka gua cancel planing nak ke sana...

Sabtu pagi bagun dari tido tengok ade sms dari ibu dalam undang2 (my MIL)... dia bagi tau skrg ada kat MAHA 2012... aikkk... tibe2 ade kat situ... MIL gua ikut rombongan peladang dari Penang... 

Disebabkan nak jumpa MIL kat sana, dari rumah pkul 9.45 pagi terus kami ke sana... tak jauh pun dari rumah kami kat Cheras... dalam hati sangat risau kalau kena parking jauh... Alhamdulillah ade 2 orang awek jaga parking bagi kami park dekat jer dengan pintu masuk 2... walaupun kat situ dah tutup dengan sign FULL tapi die bagi kami masuk dan park tepi2 situ... hehhe... legaa...

Masuk MAHA yang maha luas tu mmg sangat perit... dalam tu nak gerak ke mana2 nak kena naik TRAM @ train @ bus...

Bla bla bla bla blaa.... (malas nak citer... kehkehkeh.. pendekkan citer)

Akhirnya kami ke Laman Sayur... masa nak blah dari Laman Sayur tu tiba2 VVIP baru sampai situ... ingatkan sape... skali tengok Tun Dr. Mahathir lorrr... terus folow diorang... wakaka... 1st time gua dapat bersalam dengan Tun... Akiff pun salam gak... siap cium tangan lagi... ekeke...

Sebelum balik kami possing dulu kat laluan sayur bergantung2 tu...
Dah ambik gambar sekeping due terus kami blah... orang lain dok sebok folow Tun Mahathir lagi... kami blah sebab nak meneruskan misi menjejak my MIL...

Masa tengah jalan tu nampak sorang lelaki yang tak nampak mcm wartawan sangat pun yang berlari2 anak mengejar Tun... die lambat sampai situ... tiba2 die brenti dan snap beberapa keping gambar masa kami tengah melalalui kawasan tu sebelum sambung berlari mengejar group wartawan bersama Tun Mahathir...

Hasilnya...

Paper Kosmo page 8 bertarikh 2 Disember 2012... gambar kami 1 family ade kluar Kosmo lorr....

Kami tak tahu menahu pasal ni okeh... dalam fb ade yg kate gua byr wartawan tu... ade yg kate gua terhegeh2 folo wartawan sbb nak masuk paper... kpd statement2 itu, wakluuuuuuu untuk anda... kahkahkah...

Gua tahu pasal kosmo ni pun sbb mak mertua gua call bagi tau... mak mertua gua tau pun pasal ade org yg inform dia bagi tau anak menantu cucu die dah jadi retisss.... masuk paper lor... hahahaha...

Sebelum balik sempat Akiff bergambar dengan lembu yang giler besar ni... bukan gua yang mintak nak Akiff bergambar tapi die yang mintak nak pegang Akiff letak atas lembu then suruh gua ambik gambar...


Tapi sebelum tu dah ade tuan lembu  kandang sebelah mintak nak pegang Akiff dan possing atas lembu tapi gua tak bagi sebab risau keselamatan Akiff sebab lembu tu bapak besar giler... tapi lembu ni gua bagi sebab kecik skit... hehehe... Akiff dah macam retis dah... berebut lembu nak bergambar dengan die... kahkahkah...




Mulakan bisnez perfume anda di sini...

Labels: , ,