Tiket Free Anugerah Screen...!!!

Sempena Anugerah Screen yang akan berlangsung malam ni... so, gua nak mengimbau cerita empat tahun lepas masa gua dapat tiket free untuk Anugerah Screen 2008 kat PWTC... masa tu gua tak kawin lagi... gua dapat 2 tiket FREE... dah tak ingat macam mane gua bleh dapat tiket tu...

Disebabkan masa tu tunang gua (Miss Permaisuri) tinggal kat Penang dan gua kat KL... so, gua ajak BFF gua... boleh tengok macam mana majlis anugerah dijalankan... ekceli masa tu bukan 1st time gua joint majlis2 anugerah macam tu... dah banyak kali gua pernah dapat tiket masa study dulu... cuma BFF gua ni la 1st time masuk tempat2 glamor mcm tu... kesian die kan... wakaka...

Okeh... memandangkan malam ni ada anugerah screen... so, pg tadi masa breakfast dgn BFF terbuka topik kisah dolu2 masa g anugerah tu... bile dah kisah lame jadi perbualan... balik opis masing2 pakat cari gambar lame nak hapdet dalam blog... wakaka... malangnya dia dah hapdet dulu citer bergambar dgn retis ni kat blog dia... ampeh... nak tengok gambar die boleh klik sini...

So, tadi gua kodek2 dalam pc dan berjaya jumpe gambar lame tu... meh gua share skit... sebenarnya malu nak tunjukkan gambar lame ni sebab macam giler glamer sangat jer kan dan macam jakun pun ade gak... punyerla nak bergambar dengan retis... hahaha... tapi tak per laa... tu kan kenangan zaman dulu... hehehe...

Sorry kalau gambar artis terlebeh seksi dipamerkan...





Artis2 ni punyer la wangi sampai pening kepala gua... so, nak tahu diorang pakai pewangi jenis apa... try tengok kat IKLAN bawah ni...
-Iklan Berbayar-


Labels: , ,