Salam Takziah My Frenz

Hari ni terkejut gua dapat berita kematian baby member gua yang baru berusia 5 bulan... Ya Allah.. sungguh hebat dugaan yang member gua terima... kalau gua mungkin tak tertanggung dugaan ni... 

Sebenarnya gua tak tahu pun anak die tak sihat... status2 yang dihapdet kat wall die tak pernah melintas kat wall gua... lagi pun gua outstation baru2 ni, so memang tak dapat nak folo sangat info2 sahabat2 gua kat fesbuk...

Tadi gua ushar wall member gua ni... nama dia Norhakimah Binti Baharuddin dan suaminya Wan Azlan...
Baby comel yang berusia 5 bulan ni namanya Muhammad Hafizuddin Bin Wan Azlan telah kembali menemui penciptanyanya pada jam 3 pagi tadi di Hospital Pulau Pinang akibat komplikasi jangkitan kuman dalam badan...

Berikut gua print screen dari wall facebook member gua tu...

 Ya Allah... dari penulisan si suami ni gua dapat bayangkan die seorang yang sangat tabah.. gua tak tahu gua setabah ni ke tak...

Status terakhir yang ditulis sendiri oleh member gua buat masa ini... setiap ibu bapa pasti mengkehendaki perkara yang sama...sanggup menggantikan kesakitan si anak kalau boleh...
Status si ayah sehari sebelum baby pergi selamanya... Alhamdulillah gua dah ambik Prudential persediaan untuk Akiff... semoga Akiff sentiasa sihat...

Gua tak dapat nak bayangkan dugaan sebesar ni diberikan kepada gua dan gua pun tak sanggup nak bayangkan pun... sesungguhnya Allah tidak menduga hambaNya melainkan apa yang terdaya olehnya...

Kepada Norhakimah dan suami serta keluarga, gua ucapkan salam takziah dan harapnya kuat dan tabah menerima dugaan Allah ni... pastinya baby Muhammad Hafizuddin akan menunggu korunk di syurga... insyaAllah...





-Iklan Berbayar-