PENGUMUMAN: Segmen kutuk mengutuk!!!


Terima kasih kepada semua yang sudi joint 
Segmen : Tolong kutuk kow2 blog saya...

Penyertaan adalah diluar jangka... ingatkan ade la dalam 10 blog jer yang nak serah diri... skali tengok punyer la banyak... so, gua dah announce kat entry segmen tersebut bahawasanya penyertaan dah tak diterima... penat dowh nak study blog korunk... hehehee.... komen penyertaan yang diterima selepas annoucement gua tu tak diterima lagi buat masa sekarang... tapi insyaAllah... kalau ada kelapangan gua akan try review blog yang terlambat joint tu... tp tak pasti lagi okeh...

Yang dah joint pulak... tunggu jer entry kutukan dari gua...
Setiap entry memakan masa skit sebab gua nak kena study dulu blog korunk... nak kena tengok entry2 lame... nak cari modal nak kutuk...  hehehe... sabar menunggu k... rajin2 la singgah blog gua ni... senarai blog yang dah dikutuk akan sentiasa dihapdet kat sini... boleh chek situ kowt2 blog korunk dah kena kutuk...

Giliran mengutuk adalah ikut 1st come 1st kutuk... so, korunk dah bleh agak turn korunk lambat lagi ke tak...

Terima kasih kepada yang buat entry pasal segmen ni... gua tak paksa pun... tapi gua sangat hargai... terima kasih tak terhingga jugak kepada yang buat entry balasan atau entry jawapan kepada kutukan gua... gua suke... kalau buat entry balasan mengutuk blog gua lagi gua suke... hehehe...

Haaa... yang menyertai segmen ni harap takda yang berkecik hati okeh... kutukan gua adalah mengikut pandangan dan citarasa gua... setiap orang lain2 pandangan dia... mungkin ada yang tengok cun tapi gua tengok macam ampeh... dan ade yang gua tengok cun tapi orang lain kate macam gampang... so, smua kutukan adalah pandangan ikhlas dari gua...

Sebenarnya gua tak layak pun nak kutuk blog korunk semua... sebab blog gua pun macam gampang jer kan... nak banding dengan blog korunk yang dah ohsemmm tu... yer laa... blog yang baru followers brape jer dengan page view brape jer nak kutuk blog yang ribu riban followers... yer tak...

Tapi matlamat gua hanya 1 iaitu nak lebih mengenali blog korunk dan memperkenalkan blog korunk kat orang lain... insyaAllah kalau penyertaan masih berterusan diterima... mungkin akan ada segmen yang sama untuk musim ke 2... ewahhh.... hehehe...


Sambil membaca kutukan gua jangan lupa lawat jugak blog member gua yang ohsem ni... banyak pilihan perfume yang korunk boleh dapat kat situ...






Labels: ,