Komplikasi serius...!!! Note 2!!!

Hari jumaat lepas, blackberry gua tiba2 mengalami masalah dalaman... gua syak dia terkena jangkitan dari virus sehingga merebak ke memory card sehingga memory card terformat dengan sendirinya... segala gambar dan maklumat dalam tu semua hilang...

Ni bukan kali pertama memory card terformat dengan sendirinya... ni kali kedua berlaku...

Mula2 memory card jer yang problem... lepas setengah jam blackberry gua pulak buat hal... tiba2 off lepas tu tak boleh on... try try try... akhirnya boleh on tapi nak on makan masa 10 minit baru boleh... lepas dah ok,  otometik dia akan kluar error dan mintak restart... setiap kali on akan keluar benda yang sama... hohoho... darurat betul dah... langsung tak boleh guna... Tension jer...

Semalam pagi2 hati berbunga nak pergi Jusco Cheras Selatan... balik dari Jusco senyum jer... cuma Miss Permaisuri yang muka ketat skit... jelessss... hehehe...



Kini Samsung galaxy Note 2 akan jadi teman sejati gua kemana sahaja... kehkehkeh...

Terima kasih Blackberry Bold 3 kerana menjadi teman sejati gua selama lebih 2 tahun... jasamu dikenang...

(Sumber gambar : Google)



Dapatkan perfume dalam aneka botol yang sangat menarik...

Labels: ,