Gua tido luar beb...

Dah lame gua tak hapdet citer pasal Akiff kan... sebab??? Akiff  skrg tgh bersuka ria kat kg dengan Miss Permaisuri... suka la dia petang2 ade orang bawak jalan2... bangun pagi ade orang boleh bawak dia naik motor pusing2... ramai orang yang nak melayan main dengan dia...

hari ni lepas kejer gua balik Penang ambik diorang... esok pagi kami balik KL balik... hohoho... macam dekat jer kan...

Sebenarnya dah seminggu gua bujang kat KL ni... malam2 gua tido sengsorang... balik kejer lepak sengsorang tengok tv... makan ape yang ade jer... kalau ade yang ajak kluar memang gua kluar sebab time macam ni la nak lepak kat luar... kalau ade Akiff memang susah dah nak lepak's...

Minggu ni jugak gua sebenarnya tak boleh tido dalam bilik... terbayang jer Akiff ade kat sebelah... so, gua ambik bantal selimut usung ke depan tv... tido depan tv... sebab bila tido dalam bilik teringat kat Akiff...

Hari ni dah nak balik jumpa Akiff... hoyeahhh... hati sangat berbunga lorr... semalam pkul 10 gua dah tido sebab nak cepat siang... tak sabar tunggu hari ni... ekeke...



Nak buat bisnez perfume boleh try ushar kat sini... ade harga special utk pembelian pukal...