Samsung Galaxy Note 2 dah dilancarkan!!!!

(Sumber : Facebook Samsung Mobile Malaysia)

Berita gumbira untuk hantu2 gadget terutamanya hantu2 samsung... Samsung dah perkenalkan 'baby' terbaru diorang semalam (11/10/2012) di Zebra Square, Kuala Lumpur... tapi hanya boleh didapati di kedai Samsung mulai 19 Oktober 2012...

Dah lama gua tunggu Note 2 ni sebenarnya... akhirnya muncul juaa... hehehe... ayat poyo mcm nak beli sangat jer... tapi memang teringin sangat yang ni... sebab??? Sebab Miss Permaisuri gua pakai Samsung Galaxy Note... so, gua tak boleh la kalah dari die... ketua keluarga kena la lebih lagi kaaannn.... hahaha...

Gua tertunggu2 bukan sebab dah tak sabar nak beli tapi sebab nak tahu harge die... boleh la start menabung... (ekceli dah start menabung pun... cuma belum cukup lagi)...

Harga Samsung Galaxy Note 2 diperkenalkan dengan harga RM2,299.00... agak mahal jugak la bagi orang yang kurang berkemampuan macam gua ni... tapi dengan tahap keinginan yang membuak2... pasti akan ku rembat jua nanti...

Meh layan pengenalan Samsung galaxy Note 2 dulu... pastikan tutup mulut yer... jangan ternganga sudah...


huhuhu... mabeles siottt....



Jom pakai wangi2 lepas tu pegi beli  Note 2....
-Iklan Berbayar-

Labels: ,