Pemilihan Blogger Bertuah GA!

Akhirnya penyertaan GA dah ditutup... sambutan agak luar jangka juga... gua ingatkan dalam 30 penyertaan jer... sekali terima 52 penyertaan... Alhamdulillah... Terima kasih kepada semua yang menyertai dan menyokong GA ni... terima kasih juga kepada tukang sponser hadiah... Sephora Dubai Perfume...

harap lepas ni jangan serik sponser lagi yer... kehkehkeh... yang tak bernasib baik boleh la beli melalui Sephora Dubai Perfume tu... yang bernasib baik tu tunggu nanti hadiah akan di pos kat korunk... yang berjaya akan dihubungi nanti...

Oh yaa... tadi gua nak pick blogger bertuah melalui random.org tapi tak menarik la pulak... kluar macam kat bawah ni jer...

Guna random ni macam boleh dipertikaikan sebab gua boleh generate beberapa kali sehingga dapat nombor yang gua nak... macam tak tulus pulak kan... so, untuk menjadikan pemilihan ni lebih menarik, gua akan mintak Akiff sendiri yang pick dari bekas... amacam? ok kan...

Gua akan print dan potong dan mintak Akiff pick... Miss Permaisuri pun ade skali untuk memantau ketelusan pemilihan ni... Oleh itu, keputusan akan dimaklumkan pada hari isnin ni yer... tunggu.... hehehe...

Sorry sebab kaedah pemilihan telah ditukar... tunggu entry Akiff pick nombor bertuah tu yer...


Klik untuk bau perfume
-Iklan berbayar-

Labels: ,