Mata di lutut

Dah dua hari gua cari external hard disc gua... start hari rabu masa g klinik bawak Akiff tu sampai pagi tadi gua cari tak jumpa... puas gua cuba ingatkan... paling last gua ingat bende alah tu gua letak kat bawah kerusi dalam kereta masa ke g klinik tu...

semalam gua cari dalam kereta tak jumpa... balik rumah gua cari pun tak jumpa... sampai opis pun cari tak jumpa... puas mencari...

tadi untuk kali ketiga gua try cari lagi dalam kereta... kali ni gua nekad nak cari dengan lebih detail... smpai tempat syiling pun gua tengok... hehehe... alas kaki pun gua keluarkan... bawah kerusi habis gua selongkar... yang jumpa hanya kasut miss permaisuri...

arghhh... tekanan perasaan... dalam tu ade banyak gambar... gambar wedding cousin yang belum buat photobook pun ade dalam tu... gambar penting2 semue ade dalam tu...

Dah nyaris nak putus asa dah... akhirnyaa.... 

cisss.... ade kat seat belakang... rasanya dah habis aku geledah... bongok's...



Nak cari perfume kat sini...
-Iklan Berbayar-


Labels: , ,