Keputusan Give Away : Wangi & Happy Macam Akiff... Tahniah!!!

Sebelum gua umumkan senarai blogger bertuah untuk Give Away : Wangi & Happy Macam Akiff ni... gua nak ucapkan berbanyak terima kasih kepada Sephora Dubai Perfume kerana sudi menjadi penaja untuk GA ni... semoga bisnez bertambah maju... kalau berani sponser la lagi... jangan serik okeh... ekekeke...

Okeh... malas nak buat korunk tertunggu2 lagi dah... dengan teknik pemilihan yang gua rasa dah cukup telus dah seperti yang gua ceritakan di sini... kat bawah ni adalah nama blogger yang dipilih oleh Akiff tanpa sebarang pilih kasih mahupun sogokan...

 TAHNIAH kepada Eyzamiel, Contest and Giveaway dan My Princess @ Copy... anda akan menerima salah satu perfume pilihan anda seperti yang telah anda nyatakan di dalam entry...

TAHNIAH juga kepada Contest Azatie Sayang dan C'est La Vie yang turut mendapat hadiah saguhati iaitu salah satu perfume pilihan anda seperti yang dimuatkan di dalam entry tetapi dalam bentuk miniature atau botol kecik tomey...

Kepada yang lain gua ucapkan berbanyak terima kasih kerana menyokong GA yang gua anjurkan ni dan tunggu GA dari gua seterusnya... mungkin rezeki anda selepas ini... cuba lagi yer...

TERIMA KASIH SEMUA!!!

P/S: Blogger yang berjaya sila lihat komen di entry penyertaan anda... gua ada mintak butiran peribadi untuk urusan penghantaran hadiah.... TQ


Terima kasih Happy Perfume!
-Iklan berbayar-

Labels: ,