Hadiah GA ditambah!!!

Haa... hari yang ditunggu2 dah tiba.. pukul 12 japg gua akan tutup penyertaan GA : Wangi & Happy Macam Akiff... yang belum sempat joint tu masih ada masa nak buat entry...

Seperti yang gua janjikan dalam entry ni... kalau ada lebih dari 50 penyertaan gua akan tambah hadiah saguhati... Now dah lebih pun... so, gua umumkan ada tambahan 2 hadiah saguhati... maknanya ada 5 orang bertuah nanti... 3 orang pertama dapat perfume pilihan diorang dan 2 orang lagi akan dapat perfume jugak tp dalam bentuk miniature...

Keputusan akan diketahui selewat-lewatnya malam nanti... tapi kalau sempat petang ni jugak gua akan gunakan random.org untuk dapatkan blogger bertuah tu...

So, yang belum joint masih sempat lagi ni... nak joint sila klik banner rasmi GA ni untuk syarat2nyer....

Yang dah joint, sila semak penyertaan anda di Senarai Penyertaan... kalau takda sila maklumkan yer... then ingat korunk punyer blog kat nombor berapa dalam senarai tuuu... sebab undian nanti akan menggunakan nombor yang dalam list tuuu...

Pilihan perfume masa kini ada di sini...
-Iklan Berbayar-

Labels: ,