Foot massage!! Perlu ke??

Sejak Akiff boleh jalan ni... kerap pulak Akiff berjaga malam... macam tidur tak nyenyak jer... so, gua story kat mak gua... orang tua2 ni kan lebih makan garam dulu dari kite... so, mak gua ada bagi suggestion...

"hello mak, Akiff la ni selalu sangat jaga malam... awat tak tau... seblum ni tak berapa sangat..."

"ooo... dia lengoh kaki la tu... budak baru dapat kaki memang la seronok berjalan... bila malam depa lengoh kaki... try urut kaki Akiff sebelum tidoq... sapu minyak skali..."

"ooo... ya ka... ok nanti nak try..."

Ni adalah petikan ringkas perbualan gua dengan mak.... ecehhh... siap main petik2 perbualan pulak... hahaha... tapi betul laa... berhasil....
Big boss tengah urut kaki sambil isap susu sambil layan babytv... heavennyaaaa....

Dah banyak malam gua try... urut kaki Akiff sebelum tido... kompom nyenyak sampai pagi... macam semalam gua urut kaki Akiff, dia jaga sekali ja untuk minum susu... hehehe.... best best... 

Tapi ada member gua cakap jangan manja melampau sangat sampai nak urut kaki baby... nanti baby yg manja2 sangat ni mengada2... huhuhu... btul jugak tapi kalau dah keperluan macam mana tuuu...




Nak happy kena la wangi... kannn....
-Iklan Berbayar-

Labels: ,