Dok mano? Na na na...

kahkahkahkah... pagi2 dah buat mood gua ceria...

Korunk pernah dengar tak lagu Right Now (Na Na Na) dari Akon? Antara lagu feberet gua tuu... video clip pun tervaekkk... kalau tak pernah try layan dulu...



Tervaekkk kan... Now try layan yang ni pulak... Versi Kelantan.... kahkahkah... kow kow die ciplak...

Kahkahkah... serius tak boleh blah gua layan video clip ni... tapi tetap jugak nak ulang berkali-kali... hadoooi... Tapi gua memang respek habis laa... terer diorang jadikan lagu tu versi kelantan... 
 Penyanyi memang lawa dan hensem... pakej jadi penyanyi memang dah ade dah... suare pun dah tervaek dah... gua paling suke suare pompuan... serak2 seksi... aummmm....
Video clip pun ok... cantik wpun masih nampak amatur tapi ok sangat dah...
cume penyanyi die hover sangat okeh.... hadoiyaiii.... korunk layan jer la...



(Sumber dari youtube)



Wangikan diri dulu jom..
-Iklan Berbayar-

Labels: ,