Demam Sukan Negara

Minggu ni industri sukan negare kite macam gempak habis... meriah sangat... semue orang sebok dengan sukan... makcik pakcik yang tak tahu pasal bola pun boleh kecoh pasal Piala Malaysia... awek2 high heel pun tibe2 sokong ATM... kat fesbuk semue sebok kecek kelate... huhuhu...
Selain Piala Malaysia... kite berbangga dengan kejayaan podium pelumba GP negara iaitu Zulfahmi yang  buat rakyat Malaysia kat Sepang semalam meremang bulu muka sebab berbangga dengan dia... selain tu Dato' Lee Chong Wei pulak champion Denmark Super Siri... tapi kemenangan Dato' LCW bukan sesuatu yang baru bagi kite sebab dah biase sangat die menang...
Oh yaaa... ada 1 lagi... Skuad Harimau Muda kite kat Vietnam jadi juara Newspaper Cup... tervaekkk...
Dan jangan dilupakan jugak kemenangan 4-2 Manchester United... kehkehkeh...

Kisah gua malam sabtu lepas... tertunggu2 game Piala Malaysia, game MU vs Stoke City dengan Semi Final badminton... ade wakil Malaysia single dengan double lelaki...

Yang jadi haru biru bile semue game tu bertindih dalam 1 masa... haiyoooo... apa lagi... remote kat tangan... kjap2 tengok Piala Malaysia... kjap2 tengok badminton... kjap2 tengok game MU... kjap2 tukar chanel... Miss Permaisuri gua sampai jadi rimas dengan gua... kehkehkeh... itu belum masuk berebut chanel babytv dengan Akiff lagi... nasib baik Akiff memahami abah die ni... tak kacau pun... wakaka...

Kesannya... gua terlepas tengok live gol kedua kelantan dan kedua2 gol ATM... selain tu gua terlepas jugak nak tengok 2 gol MU... hambek ko... asyik tukar2 chanel lagi... huhuhu...

Apa pun, malam tu gua puas ati sebab jadual TV gua penuh... wakaka...

(Sumber gambar semuenyer dari Mr. Google)



Champion perfume semestinya Happy perfume...
-Iklan Berbayar-


Labels: