Senarai penyertaan GA : Wangi & Happy Macam Akiff



Tarikh tutup penyertaan dah ditetapkan pada 5 Oktober 2012... Sebelum jam 12 tengah hari okeh... Masih sempat lagi kalau yang belum joen tu nak joen... Mana tahu ada rezeki kan...


Gua pun dah bincang dengan pihak sponser kalau penyertaan lebih dari 50 blogger akan ada hadiah saguhati iaitu salah satu pilihan perfume yang korunk pilih tu jugak... tapi dalam bentuk miniature... botol same cume kecik dan comel... tapi tu sumer kena tunggu nanti ler...

Ok laa... senarai penyertaan yang diterima ada kat bawah ni... kalau ada penyertaan yang tidak disenaraikan disini kena cepat2 bagi tau gua k... takut terlepas pulak...

1.   My Princess @ Copy
2.   All About Love
3.   Kaki Merayap Punya Orang
4.   Hati Aira
5.   Bila Jejari Mula Menaip
6.   Seindah Ciptaan Tuhan
7.   Syu90 & Contest
8.   Giveaway Nenot
9.   Miss Lylynn's Blog
10. Dunia GA & Contest Sue Pelik
11. Sally Noah Levine
12. CeritaNurMaslidaKhalid
13. Kota Hadiah Dhia
14. All In Contest
15. Contest And GA Only
16. Contest and Giveaway
17. Contest Azatie Sayang
18. Sharing is Caring
19. Why Did I Fall In Love With You
20. Angel Love Soldier
21. Apa Apa Saja Tentang Aku
22. Colourful Rainbow
23. Faten Nur
24. Dunia Cik Angah Humaira
25. Cat, Cook and Love
26. Semua Tentang Rasa
27. A Gurlz Obsses With Chocolates
28. Nur Atirah
29. Miza Yusof & Contest
30. Fiszah_pjo
31. Ayong Atikah
32. Ini Blog Mira
33. Single
34. Little Mermaid
35. The Life Journey of The Best Choice
35. I am a CAT person
36. WarAries B2B
37. Ekah Atiqkah
38. Miss Nij
39. Gadis Semasa
40. Saya Salina
41. Coretanku Hanya Untukmu
42. C'est La Vie
43. Ini Blog Azra Poyo
44. Mong Mira
45. A Little Bit Of Everything
46. Cempaka Kuning
47. Lylalicious
48. Moment To Remember
49. AnaRiffin
50. Gedik
51. Eyzamiel
52. Semerdu Tiupan Straw

PENYERTAAN DITUTUP!!!




Banyaknyer perfume..!!!
-Iklan Berbayar-

Labels: ,