Orion Giveaway By Asiqin Azahar


Sekarang ni gua memang agak bizi sangat... nak hapdet blog pun tak sempat... nak kena settle yang wajib dulu... tapi dalam dok sebok pun sempat jugak curi2 nafas jeling blog kengkawan... sekali ternampak GA by Asiqin Azahar ni kat blog Msvelentine.... hohoho... hadiah die sangat sangat sangat ohsem...

So, letak tepi kejap segala kejer dan mula buat entry ni... kehkehkeh... (gua yakin akan ade jer orang yang joint GA ni lepas ni... wakakaka...) Kalau nak joint klik gambar kat atas tu yer... yang ade gambar hadiah Ipad, Iphone & Fixie tu....

Syarat2 nak joint segmen ni sangat senang... gua pun pelik jugak... hadiah punyer lah ohsem tapi bagi syarat senang bangat... kalau gua anjur memang takdenyer syarat simple2 macam ni... kehkehkeh...

Gua dah follow blog tuan tanah dengan like fan page die... now nak kena sambung ayat die lak... nak kena bodek kow2 ni... kahkahkah...

"Saya nak menang Ipad sebab dah teringin lame sangat dok mengidam benda alah ni... dengan ipad ni boleh la gua berblogging sampai muntah... sekarang ni hanya mampu berblogging time office jer la sebab kat rumah takde brokben... brokben wife bawak gi study... huhuhuhu... dan sekiranya ipad ni sah jadi milik gua, tanpa segan silu gua dengan segera akan berjalan kaki g daftar tenet untuk ipad ni... ade lagi ade lagi... nak sangat ipad ni sebab boleh bukak www.babytv.com anytime anywhere untuk Akiff... boleh Akiff dok diam...  play n learn... dah jadi trend sekarang ni budak2 main dengan benda alah ni tapi nak tunggu gua belikan untuk Akiff ntah bile la kan... kalau dapat free ni memang rezeki Akiff la... tapi kan tapi kan... kalau tak dapat ipad dapat iphone pun dah ok sangat dah... tapi kalau dah rezeki tertulis dapat topup RM10 pun gua terima jugak la seadanya walaupun gua tak pakai prepaid... huhuhuhu... Semoga apa yang dihajati tercapai... hehehe..."


Ok la... tu jer nak cakap... jom joint ramai2... walaupun makin ramai joint makin nipis peluang nak dapat ipad ni tapi gua percaya kalau dah tertulis tu rezeki kite, tak yah joint GA ni pun akan dapat jugak... tp kalau dah kate tu bukan rezeki kite, dah diumumkan pemenang pun mungkin boleh tarik balik... kannn....

Tuan tanah tak suruh tag orang pun tapi gua tag Miss Permaisuri gua... sila joint.... hehehe...

Labels: