Mood berBlogging kelaut

Hari ni start masuk office... mood berblogging masih belum timbul... tengah tunggu time yang sesuai... banyak cerita nak story...  nak BW pun malas lagi ni...

Hari ni office buat jamuan raya... meriah giler... gua mcm biase jadi photographer... sana panggil nak bergambar... sini panggil nak bergambar... situ panggil nak bergambar... semue sebok nak bergambar... gambar gua jugak yang takdo...

Ok laa... sebagai peringatan gua nak catitkan kat sini entry2 yang gua berhutang untuk hapdet lepas ni... story pasal jenjalan dalam awan, cerita pasal pasar terbersih kat sandakan... cerita pasal flite MAS yang ada movie sgala bagai... cerita pasal pokok 1 Malaysia... cerita pasal gua bergurau senda dengan buaya... tak lupa jugak nak arrange GA atau contest terbaru kat blog gua ni... cerita Akiff opkos la tak dilupakan... dan terbaru entry khas jamuan raya kat opis gua...

Tunggu free nnti gua hapdet...