Dr.Sukida masuk Universiti

22 September 2012 akhirnya gua berjaya menawan Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI)... bukan masuk study tapi masuk buat bisnez... hehehe...

UPSI baru jer menempatkan student diorang kat kampus baru... kampus yang colurful macam skolah tadika tu... ade 18 blok semuanya dan kini baru 6 blok dibuka kepada student.. baki 12 blok lagi akan dibuka Januari tahun depan... Alhamdulillah, selepas hantar proposal dan buat perbincangan akhirnya gua dapat kontrak untuk bekalkan vending mesin Dr.Sukida kat kampus tersebut... bersyukur sangat sebab situ port panas dan jadi rebutan orang... buat masa sekarang gua hantar 2 biji mesin dulu... insyaAllah akan menyusul 6 mesin lagi awal tahun depan... semuanya untuk keperluan student kat sana dan pihak UPSI sendiri...
(gambar ihsan google)

Untuk permulaan gua pindahkan mesin gua yang kat Dengkil dan Balakong tu ke UPSI... sebabnya UPSI nak mesin air segera ditempatkan kat kampus dan kalau nak daftar mesin baru makan masa berminggu untuk dapat mesin... so, gua angkut jer mesin yang ada tu dulu...

Ni lah dia kampus UPSI yang macam tadika tu... tapi cun.. menarik perhatian...
Teknisyen sebok pasang mesin pertama kat Blok 2.... blok lelaki...
Ni pulak mesin satu lagi kat Blok 5... blok pompuan...
Buat masa sekarang hanya 2 mesin ditempatkan dan harap student2 dari blok lain rajin2 la menapak ke blok sebelah untuk hambek air yer... bukan  jauh pun...  tak dapek nak letak 1 blok 1 mesin... modal besar lorr.... lagi pun nak maximumkan profit... kehkehkeh...

Tapi ade kisah lain pulak kalau dah letak mesin air dalam kampus ni... mesin kena sentiasa tip top... rosak skit student sms dan call tak henti2 bagi laporan mesin rosak... huhuhuhu... hari pertama pasang, mesin yg kat blok lelaki problem... system pump rosak la pulekk... mungkin kesan dari dok angkut mesin masuk dalam lori tu kowt... terhentak2 gamaknya... tapi mujor mesin gua tu masih dalam warranty... Now technicien dah datang repair dan tukar pump tu... dah ok dah... 2 3 hari sebelum ni gua jadi phobia bila ada sms masuk... sebabnya student asyik tanya bila mesin nak repair... huhuhuu....

Now mesin dah ok dah... tenang skit hati ni... tq la yer student2 yg sangat prihatin tu... now dah boleh start minum air banyak2 k...



Klik untuk lihat aneka perfume tervaek!!!
-Iklan Berbayar-

Labels: , ,