Untuk Dia...!!!

Kuatkan Radio, kuatkan radio anda...
Kuatkan radio, kuatkan radio...
Aku yang patut, yang patut...
Memberinya segala...
Kerna aku mampu...
Ya aku mampu...
Melakukan apa-apa saja...

Untuk dia (hey) Untuk dia (hey) Untuk dia (hey)...
Untuk dia (hey) Untuk dia (hey) Untuk dia (hey)...
Untuk Akiff...!!!

Lagu feberet gua sekarang selain lagu Anak Kampug... radio pun macam dah takde lagu lain... asyik dok ulang lagu ni jer...

Ehh... sebenarnya entry gua ni nak share pasal skim perlindungan @ takaful @ insurance... bile dah jadi blogger ni, selalu jugak gua terjah blog orang tu.. blog orang ni... macam2 kisah gua baca... paling suka skali bila baca kisah personal orang... hehehe... kepo jer kan... sebenarnya bila dapat baca kisah orang dapat la jadi panduan untuk diri sendiri... kann...

Tapi ada sesuatu yang buat gua jadi takut bila baca entry pasal anak yang tak sihat... demam.. sakit itu ini... budak2 sepatutnya masa kecik ni la masa diorang untuk main... bukan terlantar sakit... bila baca kisah2 macam tu gua takut sangat kalau Akiff tiba2 tak sihat...

Demam tu memang perkara biasa tapi kalau dibiarkan boleh melarat... demam org dewasa dengan budak kecik ni tak sama... kena pantau betul2... dah banyak kes mule2 kate demam biase tapi last2 penyakit lain... huhuhu... Mohon dijauhkan...

Kes Akiff demam pernah gua story dulu... klik sini, sini dan sini untuk baca kisah dulu...

Gua pun selalu baca perkembangan kisah adik soleh... tapi dah lame pulak Akak Nora tak hapdet cerita adik soleh... harap soleh makin sihat...
(Gambar diperolehi dari blog Aura Jari Nora)

kisah adik iskandar pun selalu gua bace... semuenyer jadi panduan dan rujukan gua... sebab tu selagi terdaya dan termampu gua sebolehnya nak sediakan segalanya yang terbaek untuk Akiff...

Sebab tu jugak gua ambik skim perlindungan dari Prudential untuk Akiff... perlindungan ni bukan untuk melindungi dari kena demam atau penyakit tapi sekurang2nya kalau berlaku sesuatu luar jangka ada backup untuk gua dalam memastikan yang terbaek untuk Akiff...

Labels: ,