Segmen : Blog List Feberet Abah Akiff

Gua baru jer buat satu blog list kat sebelah blog gua ni... untuk permulaan hanya 10 blog yang telah gua senaraikan... semua 10 blog ni adalah blog yang selalu menjadi pilihan gua... gua rasa ada banyak lagi blog yang menarik tapi masih belum gua terjah...


Jadi, hari ni gua buka peluang kepada korunk yang berminat untuk menyenaraikan blog korunk yang best tu dalam blog list gua ni dengan hanya komen kat entry ni dan tuliskan kenapa blog korunk tu patut berada dalam blog list gua... cerita skit blog korunk tu lebih bertemakan macam mana... pasal anak ke? pasal makan2 ke? pasal jalan2 ke? pasal personal life korunk ke? pasal hiburan ke? atau caca merba macam blog gua jugak... kehkehkeh.... Tapi kalau agak panjang sangat nak cerita kat bawah ni... boleh jer buat entry khas dan masukkan jer link entry korunk tu kat ruangan komen... kalau tak nak buat entry juz komen kat bawah ni jer k...

Nanti gua akan melawat semua blog yang joint segmen ni...

Oh yaa.. setiap bulan gua akan pilih 1 blog yang paling menarik perhatian gua dari blog list tersebut dan buat entry khas tentang blog tersebut... dalam entry review blog tu nanti gua akan bagi komen secara jujur tentang blog korunk berdasarkan selera gua... suka hati gua nak kutuk atau puji... dan blog terpilih tersebut akan terima cenderahati yang tak seberapa dari gua...

So, next entry selepas ini adalah Review Blog pertama untuk bulan Julai... tunggu dan lihat...

Labels: