Review Blog Julai - Indahnya Kehidupan

Haa... ni 1st blog yang gua nak review... untuk permulaan gua nak review blog INDAHNYA KEHIDUPAN... sebenarnya ni adalah blog Miss Permaisuri gua... hehehe...


Kalau nak tahu selain blog gua... blog INDAHNYA KEHIDUPAN juga menyajikan cerita2 pasal Akiff cuma versi kami lain2... biasanya apa yang gua cerita dalam blog gua tak lagi diulang tayang dalam blog INDAHNYA KEHIDUPAN... oleh sebab itulah kadang2 kami berebut untuk dapatkan cerita pasal Akiff... muahahaha.... kesian Akiff dapat mak bapak blogger... semue pun nak cerita... tapi tak semua yang boleh dipaparkan untuk umum...

Blog INDAHNYA KEHIDUPAN jugak ada cerita pasal drama2 TV yang die minat... resepi2 yang dicuba... ape2 jer yang die tengok,  yang die bace dan yang die nak... antara entry pilihan gua sepanjang bulan Julai dalam blog ini adalah cerita pasal Tidur... hehehe... 

Kadang2 blog menjadi medium untuk miss permaisuri sampaikan kepada gua secara diam apa yang dia nak... contohnya kalau die jumpa voucer atau diskaun yang menarik dalam Groupon ke... StreetDeal ke... MyDeal ke... die akan review dalam blog... huh...

Dari segi rupa paras blog ni pulak... gua agak tak bekenan dengan font yang digunakan... background dah ok dah cuma header tu macam tak kena jaa dengan background... tp ikut suka tuan punya blog la kan... secara keseluruhan blog ni memang nampak ke'gadis'an dan kefemininannya dengan kelopak bunga berguguran dan headernya yang berbunga... oh yaa... 1 lagi boleh tak kalau disable kan untuk 'right click' kanan tu... nak copy header pun susah... dia kluar macam kat bawah ni... huh...


Walau macam mana pun rupa blog ni, gua tetap akan jadi orang pertama yang baca setiap entry yang dibuat...

Ok la... sebagai blog pertama yang terpilih untuk review ni dan seperti yang gua janjikan... hadiah akan diberikan sebaik kita bertemu nanti k... :)