Diskaun Tol tapi tolong beli Touch N Go dulu...

Mood raya dah merasuk diri... start esok rasanya ramai dah nak balik kg... gua pun akan balik kg malam esok atau awal pagi khamis... harap2 jalan tak jem... gua tak kesah kalau kereta banyak tapi tolong lah jangan jem suda...

Tentatif perjalanan gua sempena raya ni adalah KL - Penang - Kedah - Penang - Perlis - Kedah - Penang - KL... haaa... hambek ko... kan best kalau kereta tak pakai petrol... huhuhuhu...
Haa... ada sesuatu yang gua nak katakan... kadang2 gua heran dengan diorang yang belum ada touch n go... dah tau tiap tahun plaza tol mesti sesak dengan kereta beratur tapi kenapa tak nak ambik inisiatif beli kad touch n go... kalau semue orang pakai touch n go mesti tol tak sesak... laju jer lalu plaza tol... ini tak... nak dekat dengan plaza tol pun merangkak2...

Ada sesetengah tu kereta bukan main mewah tapi takda touch n go... choiii... buat malu jer... gua yang pakai kereta cabuk ni pun pakai smart tag okeh.... berdesup lalu kat plaza tol... tapi time perayaan ni tak boleh jugak nak berdesup sebab nak menghampiri tol pun terkedek2...

Ok2... malas nak cakap banyak... rasanya ramai dah tau kot musim perayaan big bos gua (Menteri Kerja Raya) ada bagi diskaun... ni ha untuk rujukan semua...
Tahun2 sebelum ni diskaun diberikan pada waktu2 tertentu pada hari2 tertentu... tapi kali ni tak dimaklumkan pulak pada waktu2 tertentu... rasanya tak kisah kot pukul brapa asalkan pada hari tersebut...

Labels: , , ,